lunes, 26 de octubre de 2009

Presentació

Em dic Irina. Sóc professora d'anglès. He creat aquest bloc per a oferir els meus serveis com a professora i traductora d'anglès. Tinc més de set anys d'experiència com a professora d'anglès. He treballat donant classes a empreses i a acadèmies. He traduït documents per a empreses com Hesperia. També he treballat com a intèrpret per al festival de literatura 'Kosmópolis'.Benviguts/des al meu bloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario