lunes, 26 de octubre de 2009
Presentació
Em dic Irina. Sóc professora d'anglès. He creat aquest bloc per a oferir els meus serveis com a professora i traductora d'anglès. Tinc més de set anys d'experiència com a professora d'anglès. He treballat donant classes a empreses i a acadèmies. He traduït documents per a empreses com Hesperia. També he treballat com a intèrpret per al festival de literatura 'Kosmópolis'.Benviguts/des al meu bloc.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario