lunes, 26 de octubre de 2009
Classe
Avui hem parlat de la crisi financera a classe i he trobat molt interessant les aportacions dels alumnes. La majoria no tenen feina. Es nota la influència de la crisi a la nostra societat.A més, hem decidit el.laborar una llista amb els millors consells per a estalviar i trobar feina ( o millorar l'actual). La penjaré tan aviat com la tingui.
Vídeo
Últimament, estic molt interessada en el networking.Vull compartir amb vosaltres un vídeo que trobo molt útil.
Presentació
Em dic Irina. Sóc professora d'anglès. He creat aquest bloc per a oferir els meus serveis com a professora i traductora d'anglès. Tinc més de set anys d'experiència com a professora d'anglès. He treballat donant classes a empreses i a acadèmies. He traduït documents per a empreses com Hesperia. També he treballat com a intèrpret per al festival de literatura 'Kosmópolis'.Benviguts/des al meu bloc.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)