lunes, 26 de octubre de 2009
Classe
Avui hem parlat de la crisi financera a classe i he trobat molt interessant les aportacions dels alumnes. La majoria no tenen feina. Es nota la influència de la crisi a la nostra societat.A més, hem decidit el.laborar una llista amb els millors consells per a estalviar i trobar feina ( o millorar l'actual). La penjaré tan aviat com la tingui.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario